2013. június 27., csütörtök

03,...

 

 

Austin szemszöge*

  Már 2 perce ölelkezve álltunk a kávézóban,ami persze nem volt ellenemre hisz egy nagyon szép csaj borult a nyakamba és éreztem hogy rég nem ölelt meg így senkit.Lassan elenegdett és a szemembe nézett,láttam a szemeiben hogy most igazán boldog.
-Annyira.De annyira örülök!És hihetetlenül örülök neki hogy csak így 10 perc ismertség után befogadsz!
-Nincs mit.Örülök hogy végre nem fogok egyedül lakni és lesz agy normális lakótársam.-Tényleg nagyon tetszett az ötlet hogy mi egy házban leszünk.Hisz nagyon jó csaj meg minden..de nem szeretném kihasználni,ő túl sok rosszat élt már át,nem szeretném hogy bennem is csalódjon.A kávéink mellett még meséltem neki kicsit magamról aztán fizettem és elindultunk a lakásom felé.
-Nagyon mesze laksz?-kérdezte kedvesen.
-Nem innen kb 5-10 perc,szóval nemsokára ott vagyunk.
-És te dolgozol valamit?
-Nem jelenleg nem még suliba járok...mármint most érettségizek.Még pár na és a szóbeliim is meglesznek szóbeliim is és utána végre meg nyugodhatok.-feleltem.
-Ohh..És nagyon nehéz?
-Hát ha valaki tanult annak nem az..de aki nem annak nagyon nehéz.-mondtam miközben rámosolyogtam.-Na már itt is vagyunk!-és megálltunk a házam előtt.


Katy szemszöge*

 Mikor odaértőnk a "házához" teljesen elképedtem.Ez nem egy ház volt...hanem egy hatalmas villa.
-Aszta.-csak ennyit tudtam kinyögni mire ő felnevetett.
-Azért annyira nem nagy szám.....-mondta miközben bementünk a kapun és elindultunk a bejárati ajtó felé.
-Ha a külsejétől már ennyire elájult akkor nem tudom mit fogsz csinálni ha meglátod a belsejét.-nevetett miközben lassan benyitott a házba.És igaza volt.Egy gyönyörű és nagyon  modern előszoba tornyosult előttem.Igen tornyosult,mert hatalmas volt biztos vagyok hogy 2-3x akkora volt mint az intézetbeli szobám.
-Wow.-csakennyit mondtam neki.Erre ő felnevetett.
-Én megmondtam.Na gyere megmutatom az egész házat és a szobád.A cipód meg leveheted ha akarod,de nem muszáj.Gyorsan levettem a cipőm és utána indultam.Az előszobától csak pár lépésnyire colt a hatalmas nappali.Nagyon szép volt,minden fehér a falak a bútorok és minden kiegészítő is.A kanapékkal szemben egy hatalmas plazma Tv helyezkedett el és mellette rengeteg CD és DVD volt.aztán balra volt a konyha és az étkező egyben.Minden a legújabb és a legmodernebb volt.aztán vissza mentünk a nappaliba és felmentünk a lépcsőn és egy folyosón kötöttünk ki ahol sok sok ajtó helyezkedett el mindkét oldalon.
-Na ez lenne az emelte és itt lenne a szobám.-mutatott a  jobbról harmadik ajtóra.-És ez a tiéd.-mutatott a sajátjával szemben lévőre.-Menj csak nézd meg.-azzal kinyitotta előttem az ajtót.Egy hatalmas fehérre festett letisztult,szép szoba tárult elém.Szemben volt egy nagy francia ágy mellette egy vagy szekrény és még egy Tv is helyet kapott az újdonsült szobámban.
-És ott a saját fürdőd is.-mutatott jobbra.
-Áááááááááááááááááááá.Annyira köszönöm!-ugrottam ismét a nyakába.-Öhm...bocsi..-nevettem el kínosan magam.
-Semmi baj.-nevetett-már kezdem megszokni.Erre csak kínosan felnevettem.
-Na gyere mutatok valamit amid még biztos nincs.Ez alap dolog ha ismerkedni akarsz és barátokat találni.Azzal elindult a nappaliba és levetődött a kanapéra.Én csak szégyenlősen álltam mellette míg ő előszedte a laptopját és letette a kis hohányzó asztalra.Mikor észrevette hogy ott ácsorgok,rám emelte a tekintetét és furán nézett rám.
-Miért nem ölsz le?-kérdezte tőlem nevetve.Mire én csak kínosan kacarásztam és leültem mellé.
-Kérsz valamit inni vagy enni?
-Öö.Nem köszi nem vagyok éhes de egy pohár vizet elfogadnék.-Ezekre a szavakra felpattant és elment a konyhába és két pohár vízzel tért vissza ez egyiket oda adta nekem a másikat letette maga mellé az asztalra.
-Na először is regisztrálnod kell a közössiégikre hogy barátokat tudj magadnak szerezni,aztán nézünk valami munkát a neten.Okés?
-Persze.Jó.-mondtam boldogan.Már sokat hallottam ezekről az oldalakról de még soha nem jutottam el odáig hogy használjam is őket,mivel az árvaházban nem volt számítógép sem...Azzal beírta a keresőbe az adott közösségi nevét és mér rá is kattintott a regisztrációra.
Egymás után két oldalra is regisztráltunk.Austin kezelte mivel én még nem értettem hozzá bejelölt pár embert aki ő ismer és elmondása szerint "normálisak".Miután ezzel is végeztünk ő be lépett a saját felhasználóira.Látszódott rajta hogy gyakorlottan mozog az internet világában,gyorsan teketr lefelé a sok sok megosztott bejegyzés között egyszer csak megláttam hogy valaki megosztott egy videót.
-Hé,várj az mi volt?-mutattam rá arra a videóra ami felkeltette az érdeklődésemet.
-Okés.-azzal elindította a videót.
Én teljesen átszellemülten néztem végig a videót.Ez alatt a nemsokkal több mint 3 percek klipp annyira megfogott hogy utána alig tudtam megszólalni.Csak ennyit mondtam.
-Ők..ők kicsodák?
http://www.youtube.com/watch?v=36mCEZzzQ3o

3 megjegyzés:

  1. Szia!Ma találtam a blogod és kérlek siess a következő résszel mert merőben elnyerte tetszésemet! ;)♥

    VálaszTörlés
  2. Szia! Most találtam rá a blogodra! Egyszerűen fantasztikus, bár egy kicsit nehezen tudom elolvasni a háttér miatt *__* Egyébként jól írsz, így tovább ;D Hamar hozd a kövit, nagyon vároom !!!

    VálaszTörlés